Måste erkänna...

...att det är mega tråkigt att blogga.
Yes, I said it. Förstår helt älrigt inte hur vissa människor kan jobba med det?
Det är nog den största anledningen till varför det så ofta ekar tomt här, men tror att jag kommer ångra mig om jag inte har något att kolla tillbaka på när jag är hemma i Sverige igen så ska försöka hålla ut.
 
Jag är lagom nöjd med mitt nya schema, då jag hade fem riktigt bra lärare (och en halv bra) innan är det lite svårt att vänja sig vid fem stycken nya som är medelmåttiga. Utöver det går det bra och jag är tacksam över att ha träffat nya härliga människor.
En av mina nya klasser är photography och det är nog den bästa. Förra veckan "lärde vi känna" kamerorna vi använder och denna veckan fick vi två lektioner på oss att fotografera. Tycker det är så kul att äntligen lära mig hur man fotograferar "rätt". Har alltid tyckt att det har varit kul men jag har varit rätt dålig på att få till bra bilder, så hoppas att jag i slutet av detta quarter har blivit bättre!
 
Kom precis hem från skolans fall musical Once Upon A Mattress, en tolkning av prinsessan på ärten. Jisses vad bra den var och de var så sjukt duktiga! Nu sitter vi och kollar på CMA, så underbart att min vfamilj älskar country music <3
 
Ha det! 
1 Liselotte Wisth:

skriven

Kämpa på Elin! Vi är tacksamma när du skriver! Kram,mams

Kommentera här: