Fail

Insåg precis att homecoming bilderna från ett par veckor sedan är sämst kvalitet, ska inte blogga från mobilen nästa gång jag lägger upp bilder helt enkelt!
 
Skolveckan bestod av prov (finals), filmer och veteraner på besök i fredags (Veterans Day är på tisdag). Vi hade early release i fredags också, så vi slutade två timmar tidigare än vanligt, alltså kl 1. Jag, Elena och Ana åkte direkt till Burnsville Mall där jag fyndade en ny vinterjacka-ish för 60 dollar, älskar rea <3
Imorgon är vi lediga och på tisdag börjar 2nd Quarter, mitt schema för de kommande månaderna ser ut såhär:
Engelska, Historia, Matte och Environmental Science är årslånga kurser, ska dock byta ut den sistnämnda i 3rd and 4th Quarter. Fotografering är en valbar kurs för enbart ett Quarter (man kan välja fortsättningskurser också) och Open Period är pluggtid ungefär.
Jag har samma lunch som 1st Quarter men känner dock ingen som har den lunchen nu, så jag kommer behöva lämna min comfort zone och fråga några som verkar trevliga om jag får sitta med dem... hoppas jag överlever... skojar, det kommer säkert gå kalas :)
 
Jag återkommer nästa helg, om inte innan dess. Ha en bra vecka alles!
Puss och Kram

Kommentera här: