SLEP-test

Jag har nu genomfört och skickat in SLEP-testet, det var multiple choice och väldigt enkelt så inget att oroa sig för! Riktigt snällt att de skickade det så att jag kunde göra det här hemma och slippa åka till Stockholm.
Jag har bokat läkartid den 14e och då ska även alla ansökningshandlingar vara färdiga att skickas in, spenderar den lilla fritid jag har till att fylla i papper, skriva personligt brev och ja allt sånt där.
 
Fixade också ett nytt pass idag eftersom jag insåg att det gick ut om några månader. Förväntade mig att se ut som jag vet inte vad på bilden men så farligt var det faktiskt inte, som tur är haha!
 
1 Josefine:

skriven

Hej!
jag ska också åka till usa och även jag har blogg så jag tänkte om vi kanske kunde länka varandra?
ha en bra dag, kram

Svar: Va roligt! Absolut! Kram
Elin Wisth

2 Anonym:

skriven

Hejhej! Jag ska också åka till USA i sommar! Skulle du vilja göra ett länkbyte? Ha det så bra! Kram :)

Svar: Va roligt! Självklart! Kram :)
Elin Wisth

3 Sanna :

skriven

Va roligt, det är inte långt kvar nu!!:D

Svar: Nej verkligen inte! Börjar bli jättetaggad! :D
Elin Wisth

4 Mimmi Pellny :

skriven

åh var det svårt?
Jag var jätte inställd på att göra ett SLEP-test men ska tydligen inte göra ett ni, vet du vad det kan bero på?

Svar: Det var inte speciellt svårt, rätt lagom :)Oj det var ju lite knas, ingen aning vad det kan bero på faktiskt...
Elin Wisth

5 Sara:

skriven

Hej! :) Jag ska också åka iväg till USA i höst och ville bara kolla om du möjligen skulle vilja göra ett länkbyte? :)

Svar: Va kul! Absolut! :)
Elin Wisth

Kommentera här: