Long time no see

Jag lever haha! Blogg inspirationen har varit på 0 hur länge som helst men måste ju bryta det någon gång.
Sommarlovet rullar på och jag har hunnit med fyra veckors sommarjobb på ett äldreboende (hur mysigt som helst!), ett halvt scoutläger, Gullbrannafestivalen, träffa vänner och... inte så mycket mer.
 
Nu kämpar jag på och jobbar/hjälper till här hemma, mina föräldrar och jag kom överens om att jag skulle hjälpa till ett (stort) antal timmar, så betalar de ungefär 70% av alla avgifter. Inte det roligaste, men vill man uppnå något måste man kämpa för det!
 
Jag har inte hört något om placering än, tyvärr. Det börjar bli lite stressigt att inte veta när jag åker eller vart jag ska, men det kommer så småningom (positiva tankar👍). Det jag har hört är att jag inte kommer få visumunderlagen från min amerikanska organisation förrän jag har fått min placering. Detta besked hjälpte inte särskilt mycket, då jag har känslan av att jag inte kommer ha så mycket tid på mig när jag väl fått placeringen.
 
[Det värsta är dock att man knappt kan planera saker för långt fram. Lite grejer är planerade med en del vänner fram till och med v.32, but for all I know så kan jag behöva åka v.33 (inte jättetroligt, men vem vet?)]
 
Jag har även beställt fyra boxar linser (fick solbrillor på köpet✌) och ett ICA-kort. Många rekommenderar ICA-kort, så tänker ha med mig mitt Swedbank-kort (visa) som jag har från innan och ICA-kortet (maestro).
 
Så så ser mitt liv ut just nu, blandade känslor och samtidigt likgiltig till det mesta. Nu ska jag äta frukost och gå ut o jobba (både på brännan och jobba-jobba). Ha det gött! ☺
 
1 Viktoria:

skriven

Hej där! Jag fick precis min placering, jag lovar dig att den kommer när man som minst anar det! Kanske får du ett samtal om 10 sekunder, vem vet? :)
Skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

Svar: Va kul! Ja, hoppas verkligen att få reda på något snart!Gör jättegärna ett länkbyte! :)
Elin Wisth

Kommentera här: