Second star to the right and straight on till morning

Asså wow... "jag ska bli bättre på att uppdatera här" var nog den största lögnen jag sagt på länge!
Jag har fullt upp med livet, för att ta det lite kortfattat, så jag prioriterar inte bloggen direkt hehe.
Det händer absolut ingenting på utbytesfronten just nu, så det finns inte direkt något skoj att berätta.
Och nu var det sista gången jag ändrar design på bloggen har jag lovat mig själv, iaf till dess att jag far iväg.
 
Älskar vädret just nu! Vi invigde volleybollnätet i helgen och jisses va gött det var! Känns som sommarlov när man tänker bort skolan och det är ju inte långt kvar nu, bara att lyckas ta sig genom de få veckor som är kvar.
 
På tal om något helt annat så har jag kommit in i en Peter Pan -fas (där av den fantastiska rubriken).
 

Kommentera här: