Bra slut på en underbar vecka!

Som rubriken avslöjar så är jag riktigt nöjd med veckan som gått. Nationella prov (aka min ursäkt till att ta med mig massa ätbart till skolan), fina vänner, mycket skratt, underbart ungdomsmöte och dagens höjdpunkt, Explorius avresemöte(!), har fått mig på mycket bra humör!
 
Så dagen: Vi åkte hemifrån vid halv 8 och jag (läs: mycket trötta jag) övningskörde ända till Västra Frölunda där vi lämnade av mormor hos en väninna. Därefter åkte vi in till Göteborg, shoppade lite, åt med en gammal vän till mamma och pappa och sen bar det av till Folkets Hus där avresemötet var.
Jag har sovit fett lite i helgen så att sitta och lyssna på information man känner till sen innan från 13-17.30 var rätt segt, men det var även lite nytt och helt plötsligt känns det som att det inte är alls långt kvar!
Hoppas att all positivitet(?) håller i sig fram till sommarlovet, som ju närmar sig med stormsteg!
Ha en bra vecka alles, det ska jag ha iaf!
 
 
1 Hanna:

skriven

Hej! Jag ska också åka som utbytesstudent 14/15! Vill du göra ett länkbyte? :) KRAM

Svar: Va kul! :) Jag gör gärna ett länkbyte! Kram
Elin Wisth

2 Petronella:

skriven

Hej! Jag bara undrar varför du åkte med Explorius? Vad fick dig att välja det? Och har det varit bra? För jag håller på att vela fram och tillbaka med olika organisationer nu. Kram

Kommentera här: