Nya tag!

Sportlovet spenderades på ett av mina smultronställen; Trysil! Det var en illgo vecka med härliga människor och underbara backar, trots det lite gråa vädret. Nu när man är på hemmaplan igen känns det rätt tomt att vara "ensam" i verkligheten igen (missförstå mig inte, jag har vänner haha!) Men längtan tillbaka dit ligger och gnager var och varannan minut...
Det blir inte heller bättre när jag inser att jag inte kommer vara med på nästa års resa, om det skulle bli någon.
Men jag försöker se det från den ljusa sidan, jag menar jag ska ju faktiskt till USA! Känner att det är dags att släppa det och möta verkligheten igen.

Det blev lite strul med intervjun jag skulle haft innan lovet och därför hade jag en skypeintervju igår eftermiddag istället. Det gick riktigt bra och hon var riktigt lätt att prata med, så inga problem där inte! Nu väntar jag på att få tacka ja till min plats och att sedan börja med ansökningshandlingar osv. Wonderful!

Kommentera här: